نشانه ی روز :

سوال 51 قدم یک / اگر کاملا تسلیم شوم زندگی من چگونه خواهد بود ؟

چقدر سوال امید بخشی … اگه تسلیم بشم زندگیم بهشت میشه (و من این بهشت رو زندگی کردم ) . وقتی تسلیم بشم اولین چیزی که از زندگی من حذف میشه دردهای غیر لازم هست ! بله ، حاصل دست و پا زدن های بیهوده ی من و دنبال راه سوم گشتن و حرف گوش نکردن ها و تلاش برای طی کردن راه شخصیم و بازیگوشی و اینور اونور سر زدن و سرپیچیم از اصول و گوش دادن به بیماری چیزی جز درد نیست ! و اون هم دردی غیر لازم . غیر لازم به این معنا که بدون تسلیم زمانی رو که  می تونم با لذت و شادی و آرامش حاصل از راه نو یافته و رهایی یا حتی دردهای واقعی و لازم (واقعی به معنی آنچه که واقعا وجود داره و لازم برای اینکه حس درد ، یکی از پیامهای خداونده برای زخم هایی که باید بهشون رسیدگی کنم و درمان بشن )  رو برو بشم و بر طرفشون کنم و زندگیم رو آباد کنم  ، من صرف ساختن دردسر ها و دردها و خسارتهایی جدید می کنم !

با تسلیم من آروم میگیرم و پر انرژی میشم ، چون انرژی ای رو که قرار بوده صرف بیماری و خسارت و دست و پا زدن و نواقص و تلاش های بیهوده  (مثلا سعی در تغییر دیگران ، سعی در تغییر چیزهایی که به من مربوط نیست ، سعی برای یافتن راههای من درآوردی و … ) بکنم ، صرف شادی ، لذت ، تغییر و بهبودی میکنم و کلی هم اضافه میارم .

تسلیم اسمش با خودشه ، نقطه ی مقابل جنگ ،پس با تسلیم دیگه لازم نیست با گذشته و آینده ، با خودم ، با آنچه نیستم و آنچه باید باشم و آنچه بودم ، با دیگران ، با خداوند ، با جهان ، با سرنوشت بجنگم … با تسلیم دیگه نیاز نیست خلاف رودخانه پارو بزنم و خودم رو به آبی میسپرم که میدونم من رو به ساحل امن آرامش می رسونه .

با تسلیم دیگه مسئول همه ی جهان نیستم ، فقط مسئول تغییر خودم و بهبودی خودم و مسئولیت های خودم هستم .

با تسلیم و حرف گوش کردن (حرف راهنمام) با دنیایی جدید آشنا میشم ، دنیایی فراتر از دنیای خودمحوری (که در اون حرف گوش کردن هیچ جایی نداشت ) . دنیایی فراتر از حتی دید خودم و توانایی هایی که میشناختم . چون بهبودی یک نفر دیگه رو هم در زندگی خودم جاری کردم !

هر چقدر از تسلیم بگم کم گفتم و شما رو دعوت می کنم به رویا پردازی و تصور اینکه زندگیتون با تسلیم چطوری میشه ، کدام دردها و مسئولیت ها و احساسات غیر لازم حذف میشه و چه آرامش و تغییراتی به زندگیتون راه پیدا می کنه .

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

Check Also

تسلیم

سوال 32 قدم سوم / قدم سوم چگونه به من کمک می کند تا اصل تسلیم که در قدم یک ودو تمرین کرده ام را تقویت کنم و توسعه دهم ؟

امشب شلوغش نمی کنم  و ساده می نویسم … تسلیم قدمهای قبل رو یه مرور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *