نشانه ی روز :
قدم
صلح درونی قدمهای دوازده گانه

سوال 8 قدم هفتم7/ اصل روحانی تسلیم را چگونه می توان برای از سرراه خداوند کنار رفتن به کار بست ، تا او بتواند در زندگی ما تأثیر گذارد؟

اگه اشتباه نکنم این مثال رو در مورد تسلیم قبلا زدم …

یه فیلمی دیدم که یه آقایی داشت آموزش نجات غریق می دید، کسی که داشت غرق می شد دست و پا میزد و این آقا هر بار می رفت کمکش خودش هم به حال غرق شدن می افتاد با این اوضاع … آخرین باری که امتحان داد، کسی که نقش غریق رو بازی می کرد دوباره داشت وحشی بازی در میاورد 🙂 وقتی رسید بهش اول یه مشت درست حسابی کوبید تو صورت طرف! غریقمون که شوکه شد و دست از وحشی بازی برداشت، نجات غریقمون گرفتش و با ارامش کشوندش کنار آب و نجاتش داد!

داستان تسلیم نبودن ما هم دست و پازدن توی مردابه، هر چقدر که دست و پا بزنیم فرصت کمک گرفتن کمتری پیدا می کنیم، هر چقدر به همه چیز چنگ بزنیم، فرصت گرفتن دستای خدا رو از خودمون می گیریم . 

در قدم هفتم تسلیم یعنی بپذیرم در مقابل نواقصم عاجزم و انقدر بهشون گیر ندم! خیلی وقتها با افتخار می گیم من به جنگ فلان نقص رفتم! و نتیجه همیشه یک چیزه، لشکر شکست خورده بر می گرده و میگه نشد. 

وقتشه تسلیم بشیم، نجنگیم، با صلح به اصول روحانی سلام کنیم و نواقص رو به خدا بسپاریم ، به جای دست و پا زدن و جنگیدن با نواقص خیلی با احترام تقدیمشون کنیم به خداوند، به نیروی برتری که خودش می تونه اونها رو در نقطه ای از حرکت باز بداره و امکان بهبودی رو به ما هدیه میده …

تسلیم یعنی به جای جنگیدن با نقص با اصول روحانی صلح کنم ! یعنی به جای جنگیدن با بیماری با خدا صلح کنم … 

برنده ی این جنگ اونه که در صلحه ! 

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *