نشانه ی روز :

سوال 85 قدم چهار / آیا در این ترازنامه، موردی وجود دارد که حقیقت نباشد، یا داستانی غیر واقعی وجود دارد که من بارها و بارها تکرار کرده باشم؟

درباره ی این سوال در طول ترازنامه نویسی گفتم، علتش هم این بود که وقتی رسیدیم به این سوال دردسر کمتری داشته باشیم! سوال به ما نمیگه دروغگو! چرا باید توی ترازنامه ی خودم داستان دروغی یا غیر واقعی بگم؟! (البته از من با این بیماری که اصلا بعید نیست که از روی عمد هم گاهی شیطنت کنم ، ولی فرض می کنیم نه ! این اتفاق نیافتاده ) … 

در واقع سوال داره به اون ناصادقی ای اشاره می کنه که با ریز بینی باید چک کنم و ببینم آیا به خودم دروغهایی گفتم که خودم هم باور کردم!!! سوال داره نور صداقت رو دستم میده و میگه برگرد و برو سراغ تک تک ترازنامه هات، بخون ، ببین کجاها ممکنه یه خالی بندی کوچولو ، یه ناصادقی کوچولو ، شایدم یه کم بزرگتر از کوچولو … شایدم بزرگ یا حتی عظیم داخلشه که بهش دقت نکردم !!! فلانی به من خیانت کرد ، من هم بهش خیانت کردم! دوست ندارم مثال بزنم تا خودتون با خودتون در مراقبه ای آرام کمی صادقانه رفتار کنید و این موارد رو پیدا کنید . 

در هر سوال بپرسید آیا این حقیقتی صد درصده یا ساخته ی ذهنم ؟ آیا بیماری ، قضاوت ، ذهن ، برداشت و هزارتا چیز دیگه باعث شده داستان رو اینجور تعریف کنم یا صادقانه و شفافه ؟ 

خودتونید و بهبودیتون و ترازنامه … برید ببینم چه کشفهایی می کنید ….

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *