نشانه ی روز :

سوال 12 قدم 5 / از آن شخص چه انتظاری دارم ؟

دقت کردید چقدر قدم پنج داره کمک می کنه و به قولی لی لی به لالامون میذاره که راحت تر اعتماد کنیم و اقرار کنیم و راستش رو که بگم، بعنوان کسی که تجربه ی اقرار برام بسیار ارزشمند و اثر گذار بوده سخته که یادم بیاد که اولین بار چقدر برام سخت بود اعتماد به یک نفر دیگه و برداشتن نقابها و باید سعی کنم به خاطر بیارم و سوالات رو برای شما هم همونطور شرح بدم.

این سوال می خواد انتظاراتی که از شنونده ی اقرارمون داریم رو بنویسیم و سند بزنیم، به دو دلیل : اول ببینیم که کسی که انتخاب کردیم این انتظارات رو می تونه برآورده کنه ، دوم اینکه انتظارات غیر واقعی رو بشناسیم و حذف کنیم ! و سوم: راهنمامون هم درک ما رو بشنوه و انتظارات ما رو بدونه ، این خیلی هوشمندانست که من سوال رو کار می کنم، اما راهنمام بعضی نکته ها رو می گیره! 

برای من اینطور بود که صبور باشه ، گمنامی رو حفظ کنه ، حرفامو گوش بده و وسطش نپره ، عکس العملی نشون نده که خجالت بکشم، باهام مهربون باشه، خودشم یه جورایی درد و دل کنه که باهاش راحت بشم ، خیالم رو راحت کنه ، برخوردش بزرگ منشانه و خوب باشه و ….

سوال شخصیه و پر کردن صفحه ی انتظاراتتون رو به شما می سپارم. 

 

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

2 comments

  1. سلام…انتظار داشتم صبور باشه …و اونم از تجربه خودش بگه …و گمنامی منم حفظ کنه و خدا رو شکر همینطور شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *