نشانه ی روز :

سؤال 19 قدم 6 / آیا امروز خود را پذیرفته ام ؟ چه چیز در مورد خود را دوست دارم ؟ از زمانی که این قدم را کار کرده ام ، چه چیزهایی تغییر کرده اند؟

هنوزم توی شماره ی سؤالات قدم شش موندم و همه چیز قاطی پاتی شده و هیچوقت سؤالات رو با شماره کار نکرده بودم 🙂 اگه چیزی جا مونده بود بهم اطلاع بدید.

چقدر این سؤال زیباست و داره ما رو در انتهای قدم ششم، جایی که کلی نقص و سیاهی در درونمون دیدیم، ما رو به آشتی با خودمون دعوت می کنه. داره میگه در کنار این سایه ها تو نور هم داری، در کنار سیاهی ها سفیدی هم هست و دیدگاه قشنگ ترش حتی اینه که تو با تمام سیاه و سفیدی های وجودت قشنگی! اصلا شخصیت آدمها اگه همش قوت و نور بود که یکنواخت می شد و دیگه چالشی برای حل کردن در زندگی باقی نمی موند. مفهوم زندگی همینه که سیاهی ها و سفیدی ها رو بشناسی و شروع کنی به تابوندن نور و بیشتر و بیشتر کردن سفیدی ها … از طرفی سؤال داره می گه نه تنها تو کلی چیزای قشنگ هم توی وجودت داری که باید دوستشون داشته باشی، از وقتی این قدم رو کار کردی کلی تغییر کردی! تو نا آگاه بودی و از روی نواقص عمل می کردی و امروز آگاه شدی و تغییرات زیادی کردی! این بسیار ارزشمنده پس لطفا قدر این تغییراتت رو بدون و به خودت تبریک بگو. امروز نور آگاهی رو بر روی نواقص اخلاقیت تابوندی و آماده ای تا کم کم از اونها رها بشی … خودت رو اذیت نکن، نسخه ی در حال بهبودی خودت رو عاشقانه دوست بدار و به مسیر ادامه بده!

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *