نشانه ی روز :
تعهد در رابطه
تعهد در رابطه

سوال 6 قدم 6 / تفاوت بین اینکه کاملا آماده باشم تا خداوند نواقص شخصیتی من را برطرف کند، با اینکه خودم سعی درمتوقف نمودن آنها بکنم، چیست؟

(عزیزان بین عدد سوالا قاطی کردم و نمی دونم الان سوال چند قدم شش هستیم، یه نفر راهنماییم کنه چی رو جا گذاشتم و کدوم شماره رو اشتباه زدم که برگردیم روی روال صحیح . ممنون)

چقدر ذهنم فعال شده و چقدر مثال میاره! تفاوت اینکه من یک سانتریفیوژ بسازم با اینکه کار رو به بهترین مهندسان جهان بسپارم چیه! خوب نه من آگاهیش رو دارم، نه می دونم چی به چیه ، نه زورش رو دارم !

دوستان من زورم به نواقصم و بیماریم نمی رسه، این رو گذشته ی من ثابت کرده! بهترین سعی و فکر بکر من همون بود که من رو به آخرین روز استفاده از بیماری فعالم رسوند! اون من بودم، اما خدا اون بود که دستم رو گرفت و قدم به قدم من رو تا امروز هدایت کرد. من تا همینجاش هم کاری نکردم جز اینکه بهش اجازه دادم در زندگیم کار کنه و مانعش نشدم، وگرنه حتی عملکرد من هم کار خودشه و من اگه حتی قدرت انجام این کارها(مثل جلسه رفتن، پاک موندن، خدمت کردن، درست زندگی کردن و … ) رو به تنهایی داشتم که قبلا انجام می دادم! 

دوستان عزیزم، من در مورد نواقص هم همونقدر عاجز و ناتوانم، کاری که می کنم همون کاریه که برای عادت اصلیم انجام دادم، درک و اقرار به عجز، دست برداشتن از مقاومت، حرکت در جهت کار درست و اصول روحانی و سپردن به خداوند! 

من که بخوام نقص برطرف کنم ده برابر فقط بیماری رو فعال می کنم و می زنم زندگیم رو داغون می کنم! مگه نگفتم در مقابل بیماریم عاجزم، چطور می خوام برم غذاش رو ازش بگیرم؟!

اما خدا می تونه این کار رو برام بکنه ، خدا می تونه بیماری من رو در نقطه ای از حرکت باز بایستونه! خدا می تونه سلامت عقل رو به من برگردونه ! خدا می تونه به من هر چی برای بهبودیم لازمه رو بده ، به شرط تسلیم بودن و دست برداشتن از خود محوری و منم منم کردن! باید بپذیرم خدا خیر و صلاح من رو بهتر می دونه، باید بپذیرم خداوند قدرت کارهایی رو داره که من ندارم، باید بپذیرم خداوند راه خودش رو برای گرفتن نواقصم از من داره، من فقط باید آماده باشم، فقط سد و سنگ سر راهش قرار ندم، فقط دست از مقاومت بردارم، فقط در جهت خلاف مسیر آب حرکت نکنم، اونوقت رودخانه ی رحمت او خودش کارها رو درست می کنه . 

 

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

8 comments

  1. این سوال ۶ قدم ۶ هست و شما نوشتی سوال ۷
    فقط شماره سوال را اشتباه نوشتی و سوالی جا نیفتاده

  2. تفاوتش اینه که در سپردن به خدا آرامشه…راه ها باز میشه

    خودم که وارد عمل میشم گند میزنم به بهبودیم

  3. سوال ۸ قدم ۶ را جا انداختی داداش
    تسلیم من در این قدم چگونه عمیق تر میشود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *