نشانه ی روز :

سوال 81 قدم چهار / به کدامیک از اهدافم دست پیدا کرده ام ؟ آیا هدفهای دیگری دارم که بدنبال تحقق آنها باشم ؟ آنها چه هستند و من چه اقدامی برای تحقق آنها می کنم ؟

برنامه های دوازده قدم آرزوهامون رو به ما نمی دن ! برنامه های دوازده قدمی وعده ی کار و پول و خونه و ماشین به ما نمی دن ! برنامه های دوازده قدمی وعده ی هیکل خوشگل و زندگی لاکچری و رابطه ی رویایی به ما نمی دن ! 

تنها وعده ی این انجمن ها اینه که می تونی بیماری ای که توی سرته بشناسی و متوقفش کنی ، نه که درمانش کنی ، فقط متوقفش کنی ، اونم نه برای همه ی عمر ! فقط واسه ی یک روز ! 

پس چرا دیگه این سوال داره در مورد اهداف و … حرف میزنه ؟! این که شنیدیم مثل این می مونه که من فقط یک روز مجوز زنده موندن گرفته باشم ، دیگه آینده و هدف و … چی چیه !؟

دوست خوبم ، 90 سال عمر شما از 32850 تا از همین یک روزهاست ! بله عزیز دل … و یه نکته ی ارزشمند رو در نظر بگیریم : حائل بین من و خداوند ، حائل بین من و آرامش ، حائل بین من و آرزوهام ، حائل بین من و اهدافم : بیماری منه !!! یعنی اگر وعده ی برنامه در زندگیم از طریق کارکرد 12 قدم و برنامه جاری بشه ، من برای یک روز خدایی ، آرام ، در مسیر رویاها و اهدافم حرکت کردم … و چند هزارتا از این قدمها چه شود …

حالا بریم سراغ سوال :

یکی از داشته هام اهداف منه ! بله ، یه زمانی بی هدف زندگی می کردم و به قول عزیزی ، وقتی ندونی کجا میخوای بری چه فرقی می کنه کدوم وری بری . پس هدف مندی یکی از داشته هامه (که اگه تا الان ندارم ، سوال داره تلنگر می زنه که وقتشه ، انگار داره میگه دیگه ابزاراشو داری ، دست به کار شو ) 

تا امروز به کدوم هدفهام رسیدم ، اینکه الان دارم پاک زندگی می کنم ،توی برنامه هستم و الان اینجام یعنی به سه تا از هدفهام رسیدم … سوال چون شخصیه من چیزی نمی گم ، کافیه بگم منن دارم دور دهم آرزوهام رو زندگی می کنم ، به هزاران هدف مادی و معنوی رسیدم و کلماتی که می خونی یکی از اهدافی بوده که دارم دنبالش می کنم : خدمت به شما !

حالا بشین و بنویس تا امروز به کدام هدفهات رسیدی؟ 

حالا وقتشه با کمک راهنمات یه لیست هدف جدید بنویسی ،واقع گرایانه و با سلامت عقل و برای حرکت به سمتش با ابزار اصول روحانی ، برنامه ، مشورت ، قدمها و هزاران ابزاری که تا امروز به دست آوردی به سمتشون پیش برو … صبر نکن تا فلان اتفاق بیافته بعد هدف گذاری کنی ، دیگه قدمها دارن بهت مستقیم می گن الان وقتشه ! شروع کن … همین الان … بنویس ، کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت … ازخدا هم کم نخواه … به خودت هم اعتماد کن … 

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *