نشانه ی روز :

قدم هفتم سؤال 1 / قدم هفتم سوال 1 : کدام یک از رفتارهای من از آغاز بهبودی ام تغییر کرده؟ در چه جاها و شرایطی مسائل غلو شده دوباره به اندازه طبیعی خود برگشته اند، و کجا جزء و قسمتی سالم در خود کشف کرده ام؟

به قدم هفتم خوش آمدید، قدمی شگفت انگیز که قراره زندگی ما رو زیر و رو کنه. در قدم ششم کلی از نواقص اخلاقی صحبت کردیم، اونها رو شناختیم و در حقیقت قرار شد اونها رو به چشم زهر ببینیم و حالا موقع دریافت کردن پادزهره. 

آیا وجود ما سراسر سیاهی و نقصه و ما راهی برای تغییر نداریم؟ البته که ما برای تغییر راه داریم و وجود ما ترکیبی از نور رو روشناییه و این سؤال می خواد به ما یادآوری کنه که اوضاع اونقدر هم که فکر می کنیم خراب نیست. 

پاسخ سؤال شخصیه و ترجیح میدم خودت جوابش رو بدی که کدوم رفتارهات تغییر کرده ، کدوم مسائلی که از اونها کوه می ساختی حالا تبدیل به مسائلی طبیعی با اندازه ای طبیعی و قابل حل شدن؟ چیزهای خوبی که در وجودت درخشان تر شده رو بنویس تا امید بگیری و بدونی که تو قابلیت تغییر داری و با تغییر تو شرایط تغییر می کنه. 

این سؤال داره میگه دوست خوبم تغییر ممکنه، و وقتی تغییر کنی دنیای اطرافت تغییر می کنه. نواقص هم می تونن کمرنگ بشن، کوچیک بشن، محو بشن در نقطه ای از حرکت بایستن و تاریکی می تونه به سایه و سر انجام به نور تبدیل بشه، اینجا جای درخشیدن و تغییر کردنه . این قدم دقیقا اونجاست که قراره قسمت های خوب وجودت خودشون رو نشون بدن و نور تاریکی درونت رو بیرون کنه.

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *