نشانه ی روز :

سوال 16 قدم 6 / از طریق کارکردن پنج قدم اول، من پشتکار خود را بهبودی نشان داده ام، این پشتکار و استقامت به چه شکلی در قدم ششم، حیاتی می باشد ؟

خوب واقعیت اینه رسیدن تا همینجا، به کارگیری این اصول و طی کردن این مسیر کار هر کسی نیست! صدها نفر رو دیدم که پشتکار لازم رو نداشتند و به این جایی که شما امروز رسیدید نرسیدند. یکی از تعریفهای بیماری برای من «بیماری کارهای نیمه تمام» بود و با ورود به مسیر بهبودی یک درس عالی که گرفتم این بود که پشتکار و استقامت داشته باشم. ابزارهای روحانی مثل ایمان، امید، اعتماد، تمایل و صدها ابزار که در طول راه به دست آوردم به من کمک کرد تا با استقامت و پشتکار مسیر رو طی کنم، در هر قدم بیماری من میگفت بسه! تو نمی تونی! ولش کن… در هر قسمت از مسیر بیماری با من حرف زد و من دست خدا رو گرفتم و پیش رفتم، همه ی ما می دونیم چه مسیری رو تا اینجا اومدیم و سؤال داره میگه کم نیاری! ادامه بده! با پشتکار و استقامت ادامه بده. این سؤال یه جورایی داره مجبورم می کنه برای اینکه نیروی ادامه ی راه رو پیدا کنم، نگاهی به راه رفته داشته باشم. 

دوست خوبم، تا امروز کار بزرگی رو انجام دادی، تو با استقامت و پشتکار با بخشهای مختلف وجودت مواجه شدی و هر روز بهتر از روز قبل زندگی کردی، این مسیر رو با همین پاروهای روحانی در دریای بهبودی ادامه بده! نواقصت رو شناختی، از اونها خسته شدی؟ وقت رهاییه پیش برو و از هیچی نترس چون «مادامی که این راه را دنبال کنم از هیچ چیز واهمه نخواهم داشت»

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *