نشانه ی روز :

سوال 17 قدم شش/ آیا تمایل دارم تا هم اکنون کلیه نقائص شخصیتی من برطرف شود؟ اگرنه،چرا؟

خوب رسیدیم آخرای قدم ششم، اگه این قدر برما و در ما کار کرده باشه، باید جواب ما از صمیم قلب بله باشه. در حقیقت قدم شش به ما باید فهمونده باشه نواقص شخصیتی شیشه های زهری هستند که ما مصرف می کردیم، زهر هایی کشنده که رابطه ی ما با خداوند رو به سمت نابودی می کشوند، رابطه ی ما با خودمون و جهان رو داغون می کرد و هر بار استفاده از اونها ما رو به سمت نابودی بخشی از وجود و زندگیمون راهنمایی می کرد. 

امروز دیگه باید به این درک و آمادگی رسیده باشیم، اگه نه باید بریم برای مرور ، امروز باید دلیل داشته باشیم که نه! من آماده نیستم فلان نقصم رو بسپارم و راهنما و قدم ششم من باید دوباره به من نشون بدن که همون چیزی که حاضر نیستم بسپارم چه زهر و چه آسیبی در زندگی منه. 

راستش اینه که شاید آمادگی کامل پیدا کردن کلمه ی خیلی سنگینیه و کلیه ی نقایص شخصیتی هم همینطور … اما کلمه ی تمایل و اصل روحانی تمایل یعنی همین! یعنی درد بکش اما کار درست رو انجام بده، بترس اما کار درست رو انجام بده، شک داشته باش، اما کار درست رو انجام بده … این یعنی تمایل داشتن! 

حالا وقتشه که این تمایل رو در خودمون به وجود بیاریم

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *