نشانه ی روز :

سوال 27 قدم 5 / از طریق کارکرد این قدم نظر من چگونه در رابطه با خودم تغییر کرده است؟

خیلی مهمه که من دست از برچسب زدن به خودم بردارم! من آدم بدی نیستم، آدمی هستم که بر اثر بها دادن به یک بیماری که در وجودم دارم، اشتباهاتی مرتکب شدم. یا من آدم متفاوتی نیستم ، من هم مثل بقیه ی انسانها ترکیبی از نیمه های روشن و تاریک وجودم هستم. یا من انسان کثیفی نیستیم، انسانی هستم که ممکنه اشتباهات بزرگی مرتکب شده باشم و امروز در مسیر اصلاح اونها هستم ! 

می بینید، من در این قدم با خودم آشتی کردم، در عین حال که دست از سر نیروها و اتفاقات خارجی برداشتم و دیگه اونها رو مقصر همه چیز نمی دونم و دوربین رو انداختم روی خودم و نقش خودم، در عین حال خودم رو هم از شر احساسات ناخوشایند زیادی رها کردم و امروز با خودم آشتی هستم، من آرامی هستم، در پی آرامش. آرامی که خطاهایی داشت، در عین حال که خوبی هایی هم داشت، امروز در حال حرکت به سمت جبران اون خطاها و پر رنگ کردن این خوبی ها هستم. 

دست از جنگ با خودم برداشتم و با خودم دوست شدم! روح خودم رو نوازش می کنم و به سمت ترمیم آسیب هایی که به او زدم پیش می رم. 

کانال تلگرام مسیر آرامش، دوازده قدم آرام: این روبرو کلیک کنید شاید باز شه! ورود به تلگرام با یاروشکن 😂 می تونید در تلگرام این رو سرچ کنید : aram12steps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *